phone icon whitephone icon purpleהתקשרו *3046
icon envelope icon envelope צרו קשר
en fr
קבוצת נשים מלונדון החליטה לעשות מעשה ולסייע לחברתן המצפה לילדים באופן מרגש: הן החליטו להקים עבורה מקווה טהרה כסגולה לילדים - בסיוע "טהרת המשפחה". פאונד אחרי פאונד נאסף, עד שהן הגיעו ליעד וזכו להקים את המקווה בספסופה.
02/02/2023

כולן למען אחת: הסיפור המרגש הבא מסעיר את לונדון החרדית בשבועות האחרונים. קבוצת נשים מלונדון, שחברתן מחכה כבר למעלה מעשור לפרי בטן, החליטה ליזום פעולה יוצאת דופן למענה: לבנות בעצמן מקווה טהרה על מנת שתזכה בישועה אישית.

הסיפור המרגש החל לפני כעשרה חודשים, כאשר אחת הנשים שמעה על הסגולה המוכחת של מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי זצוק״ל שגילה כי תרומת מקווה מהווה סגולה מיוחדת לישועה עבור חשוכי ילדים, והחליטה לגייס את חברותיה לתרום מקווה למען חברתן המצפה לילדים.

בשלב ראשון הן פנו לחבר "הנהלת המרכז הארצי לטהרת המשפחה" הרב שלמה רוזנשטיין שטס לשם כך במיוחד ללונדון. הרב רוזנשטיין הציג להן את האפשרויות השונות, תוך שהוא פורש בפניהם את העלויות הכספיות ואת כלל המקוואות שארגון טהרת המשפחה ביקש לבנות, וזאת מתוך 12 פרויקטים שתוכננו לשנה זו.

הנשים חשבו תחילה כי יתקשו להשיג את הסכום הגבוה, אולם בסיוע ארגון טהרת המשפחה הן הובילו קמפיין יוצא דופן שבמסגרתו הצליחו לגייס את כל הסכום בתוך חמישה חודשים בלבד. הן הפעילו חפ"ק מיוחד של חברות וידידות, וגייסו את כל המעגל החברתי למען המטרה החשובה תוך שהן מדביקות בהתלהבותן מעגלים נרחבים של תורמים מלונדון החרדית כולה. וכך פאונד אחרי פאונד הסכום כולו נאסף והן הגיעו ליעד שנקבע.

בעצה משותפת הן החליטו לבחור במקווה בספסופה וזאת בשל הקירבה לאתר הרשב"י ובשל היותו של האזור חבל ארץ קדוש שבו טמונים גדולי התנאים והאמוראים. בשבוע שעבר הן נחתו בארץ והגיעו למעמד חנוכת המקווה החדש כשלאורך כל המעמד הן לא מפסיקות למחות את דמעותיהן.

במעמד המרגש השתתפו יו"ר טהרת המשפחה הרב חיים לוי, הרב יוסף משעלי רב המועצה האזורית מרום גליל, עמית סופר ראש המועצה האזורית מרום גליל, יו"ר המועצה הדתית הרב אליהו דדוש וחבר הנהלת טהרת המשפחה הרב שלמה רוזנשטיין.

המקווה שנבנה בפאר והדר נכנס כבר לשימוש, והתפילה אחת היא, שחברתן תזכה במהרה לראות ישועה שלא כדרך הטבע, ותזכה לחבוק ילד משלה בס"ד.

לגלריית תמונות ממקווה ספסופה - לחצו כאן >>>