phone icon whitephone icon purpleהתקשרו *3046
icon envelope icon envelope צרו קשר
en fr
המקווה נבנה בסטנדרט הגבוה ביותר עם נראות חיצונית ברמה של ספא ובית מלון.
18/09/2021

המקווה נחנך בטקס מיוחד במעמד תושבי המושב, רבנים ואישי ציבור. המקווה נחנך בתום חצי שנה של שיפוץ שהתבצע במהירות לאחר שהמקווה שהיה קיים ביישוב בעשרות השנים האחרונות כבר לא היה ראוי כמעט לשימוש עקב הזנחה ופגעים בטיחותיים רבים. המקווה נבנה ע"י עמותת טהרת המשפחה בהשקעה של 650,000 ₪- 450,000 מהסכום גויס ע"י תרומות העמותה ו-200,000 ע"י המועצה המקומית. באירוע השתתפו גם בני משפחת נורמן שתרמו את מרבית הסכום לבניית המקווה לעילוי נשמת הוריהם. 2 מהאחים הגיעו לטקס, ו-3 אחים שמתגוררים בארה"ב הצטרפו לשידור חי מהמקום.

המקווה נבנה בסטנדרט הגבוה ביותר עם נראות חיצונית ברמה של ספא ובית מלון. בנוסף, בעקבות פניות של תושבות המושב– השיפוץ כלל בניית מתחם סגור שמאפשר כניסה פנימה עם הרכב על מנת למנוע אי נעימות עקב מקומו המרכזי של המקווה בשטח המושב.

באירוע נשא דברים יו"ר עמותת טהרת המשפחה הרב חיים לוי שהתייחס לזכות הגדולה של חנוכת מקווה והודה למועצה ולמשפחת נורמן על התרומה החשובה. הרב חיים זאיד שיתף בדבריו בסיפורו האישי על כך שזכה לילדים אחרי שנים רבות בעקבות ההחלטה לקבל קבלות נוספות בתחום טהרת המשפחה- לאחר הכוונה של רבו האדמו"ר ר' דוד אבוחצירא מנהריה. הרב שמעון ביטון, מרבני המושב, הדגיש את מסירות הנפש של הנשים היהודיות בנושא זה לאורך ההסטוריה ואת המשמעות של מקווה חדש ומפואר עבור תושבות המושב.

להרצאתו המרתקת של הרב חיים זאיד שליט"א - לחצו כאן>>>

מנכ"ל המרכז הארצי לטהרת המשפחה עקיבא ויינר: "הקו שמנחה אותנו הוא ע"פ דברי החזון איש זצ"ל- שאמר שחשיבות חווית הטבילה אצל נשים היא לא הידור מצווה, אלא היא היא המצווה עצמה. לכן אנו בונים מקוואות ברמה הגבוהה ביותר- ואנו רואים באופן עקבי עליה מדהימה במספר הטובלות שמגיעות לאחר שיפוץ או בנייה של מקווה חדש".