phone icon whitephone icon purpleהתקשרו *3046
icon envelope icon envelope צרו קשר
en fr
בשורה מתוקה לקראת השנה החדשה! בשעה טובה יוצאים לתכנון ולביצוע של מקווה נשים חדש, מרווח, משודרג ומונגש בפדואל. ערוץ 7.
04/09/2020

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ויו"ר המועצה הדתית בשומרון משה כהן סיכמו עם עמותת טהרת המשפחה על הקמת מקווה חדש ומונגש ביישוב פדואל, בעלות של שני מיליון שקלים.

טקס החתימה התקיים בלשכת ראש המועצה האזורית שומרון בהשתתפות מנכ"ל עמותת "טהרת המשפחה" עקיבא ויינר, רב הישוב פדואל הרב מנשה יששכר, מזכירות הישוב וחברי ועדת המקווה.

רב הישוב פדואל הרב מנשה יששכר סיפר על השנים הרבות שבהן ניסו התושבים לקדם מהלך לבניית מקווה, "כבר בשנת 2013 התקיימה אסיפה ראשונה לקידום בניית המקווה ומאז היו הרבה מניעות טכניות וכלכליות ועיכובים. אני שמח על החיבור עם טהרת המשפחה שאיפשר את קידום הפרוייקט".

יוסי דגן אמר "אנחנו שמחים להיות שותפים לכל בנייה ובוודאי לבניית מקווה שמוסיפה אור לשומרון. הישוב פדואל הוא ישוב עם אנשים נפלאים שיחד נרתמים להצלחת כל פרוייקט. ההחלטה להנגיש את המקווה היא החלטה חשובה שמבטאת את הגישה בכל השומרון. חברה נמדדת ביכולת שלה לסייע לחלשים וכך אנו עושים".

דגן הודה ליו"ר הישוב ברק פוייר, חבר המזכירות גבי רביבו, ראשי הוועדה המתכננת של הישוב עו"ד אבישלום מלכה והרב גדעון קפלן.

מנכ"ל עמותת "טהרת המשפחה" עקיבא ויינר בירך את ראש המועצה ואנשי המזכירות בפדואל על פנייתם לשיתוף פעולה: "הצלחנו לגבש תכנית ישימה בבניית המקווה, גם מבחינה תקציבית וגם בתכנון שיתן מענה לנשות הישוב ויהיה מפואר, מרווח ואחד המקוואות היפים בארץ. פגשנו בפדואל אנשים איכותיים עם אש בעיניים שהפכו את העולם כדי שהדבר הזה יצא לפועל למרות כל הקשיים בדרך".

משה כהן ראש המועצה הדתית בשומרון אמר כי זו "בשורה מתוקה לקראת השנה החדשה - בשעה טובה יוצאים לתכנון וביצוע של מקווה נשים חדש, מרווח ומשודרג בפדואל, כיאה לנשות היישוב".